رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه:

مسابقات والیبال نوجوانان ارومیه با حضور ۳۱ تیم برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: مسابقات والیبال جام پرچم ویژه رده سنی نوجوانان با حضور ۳۱ تیم در شهر ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، محمد نقی‌پور، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه اظهار کرد: به پیشنهاد کمیته ورزش کلانشهرهای کشور، مسابقات ورزشی ویژه رده سنی نوجوانان با عنوان «جام پرچم» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گفته وی این مسابقات برای نخستین بار در ارومیه و در رشته ورزشی والیبال اجرا می‌شود و دلیل انتخاب رشته ورزشی والیبال هم عشق و علاقه خاص مردم شهر به این رشته است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه عنوان کرد: خوشبختانه شاهد استقبال پرشور ورزشکاران در رده سنی نوجوانان از مسابقات هستیم، به طوری که ۳۱ تیم جهت شرکت در مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند که از ۲۷ بهمن‌ماه به مدت ۲ هفته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی ادامه داد: هدف اصلی از اجرای مسابقات جام پرچم، استعدادیابی و انتخاب نفرات برتر به باشگاه‌های زیرنظر شهرداری ارومیه است که در کنار ایجاد شور و نشاط اجتماعی تعریف شده است.
نقی‌پور با اشاره به کمیته‌بندی انجام گرفته به منظور اجرای منظم و مناسب مسابقات، ابراز کرد: علاوه بر همکاری با ادارات مختلف از جمله سپاه، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، بسیج ورزشکاران و هیات والیبال، کمیته‌های ۸ گانه نیز به صورت داخلی نسبت به مدیریت این مسابقات راه‌اندازی شده و برای تقویت سطح مسابقات تلاش دارند.