ارومیه باید به‌عنوان الگوی تمامی شاخص‌های توسعه‌ای در استان مطرح شود

فرماندار ارومیه گفت: ارومیه باید به عنوان الگو در تمامی شاخص‌ها در استان مطرح شود و این اتفاق نخواهد افتاد مگر با تلاش شبانه‌روزی و تعامل و همکاری تمامی مسئولین و تمامی این موارد منجر به افزایش سرمایه اجتماعی خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، غلامحسین عماری، فرماندار ارومیه، در آیین تکریم و معارفه فرماندار ارومیه گفت: به هیچ‌عنوان به دنبال مسائل حاشیه ای نخواهیم بود، چراکه مردم نیازمند همراهی و کار مضاعف هستند و دوران پرتحرکی را در ارومیه شروع خواهیم کرد.

وی افزود: تعامل و همکاری نماینده‌های مردم ارومیه در مجلس شوری اسلامی در این مسیر می‌تواند کمک حال ما باشد.

عماری ادامه داد: ارومیه باید به عنوان الگو در تمامی شاخص‌ها در استان مطرح شود و این اتفاق نخواهد افتاد مگر با تلاش شبانه‌روزی و تعامل و همکاری تمامی مسئولین و تمامی این موارد منجر به افزایش سرمایه اجتماعی خواهند شد.

وی تصریح کرد: مسیر ما تحقق بیانات مقام معظم رهبری بوده و در تحقق این اهداف قطعا توجه به نیروهای جهادی، جوان و کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار ارومیه خاطرنشان کرد: تقویت همدلی بین مردم و مسئولین، توجه به ظرفیت های بی‌‌بدیل ارومیه، زیرساخت‌های اقتصادی و ظرفیت‌های فرهنگی و ظرفیت بی‌بدیل نیروی انسانی باسواد و تحصیل کرده از جمله مواردی است که با جدیت دنبال خواهیم کرد.