اخذ و تمديد پروانه بهره‌برداری ۷ چاه آب برای آبرسانی به روستاهای شهرستان اروميه

مدير امور آب و فاضلاب اروميه از اخذ پروانه بهره برداری از چاه آب برای آبرسانی به ۴ روستا در سطح شهرستان طی سال جاری خبر داد و گفت: همچنين در اين مدت پروانه بهره‌برداری از چاه آب برای آبرسانی به ۳ روستای ديگر شهرستان اروميه تمديد شده است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سعيد كامياب فر، مدير امور آب و فاضلاب اروميه اظهار كرد: با وارد مدار آبرسانی شدن ۴ چاه آب جديد، مشكلات آب شرب و بهداشتی روستاهای داش آغل، راژان، آباجالوی سفلی و قلعه عزيز بيگ مرتفع خواهد شد.

وی همچنين از اخذ مجوز حفر ۱۵ چاه آب ديگر طی سال جاری خبر داد و گفت: با پشتيبانی و حمايت های مديرعامل و معاون بهره برداری و توسعه آب شركت آب و فاضلاب ۹ چاه از اين تعداد حفر شده كه برای آبرسانی به برخی روستاها يا مجتمع های آبرسانی روستايی استفاده خواهند شد.

مدير امور آب و فاضلاب اروميه افزود: در طول سال جاری برای ۱۴ چاه آب مجوزهای لازم نيرورسانی اخذ شده و عمليات نيرورسانی برای ۹ مورد از آنها انجام شده است.

كامياب‌فر خاطر نشان كرد: اجرای مطالعات آبيابي برای ۲۸ روستا و مجتمع آبرسانی روستايی در طول سال جاری نيز از ديگر اقدامات انجام شده بوده است.