معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

تردد بالغ بر ۹۳۵ هزار مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی در سالجاری

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در ۱۱ ماهه گذشته از سالجاری بالغ بر ۹۳۵ هزار مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در ۱۱ ماهه گذشته از سال جاری بالغ بر ۹۳۵ هزار مسافر از پایانه های مرزی استان تردد کردند که حکایت از رشد متوسط ۱۹۹ درصدی را دارد.

فاریابی در خصوص تردد اتوبوس از مرزهای آذربایجان غربی اظهار کرد: در این مدت افزون بر ۱۸۰۰ دستگاه اتوبوس از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد داشتند که حکایت از رشد متوسط ۳۹۹ درصدی دارد.

وی یادآور شد: در ابتدای سال جاری نیز همانند سال قبل با توجه به محدودیت های کرونایی تردد مسافر از پایانه های مرزی استان بصورت محدود و با شرایط خاص از جمله لزوم داشتن حق اقامت در کشور مقابل انجام می‌گرفت که هم اکنون با رفع این محدودیت ها با توجه واکسیناسیون گسترده در طی ۱۱ ماه گذشته میزان ترددها روند صعودی دارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار داشت: طی یازده ماه گذشته امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیشترین تردد مسافرین از پایانه های مرزی آذربایجان غربی متعلق به پایانه مرزی بازرگان بوده است.

فاریابی افزود: پایانه های مرزی تمرچین و سرو نیز در رتبه های دوم و سوم بیشترین تردد مسافر از مرزهای زمینی آذربایجان غربی قرار دارند.