تزریق بیش از 400 هزار واکسن کووید 19 در شهرستان مهاباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد بیان داشت: تاکنون 400 هزار نفر از واجدین شرایط دریافت واکسیناسیون در شهرستان مهاباد واکسن کرونا دریافت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز ، حسینی وی اظهار داشت: واکسیناسیون کرونا در 80 واحد بهداشتی درمانی تابعه مرکز بهداشت شامل خانه های بهداشت،پایگاه های سلامت،مراکز خدمات جامع سلامت،3 پایگاه تجمیعی ،یک پایگاه سیار خدمات واکسیناسیون ارائه می شود و همچنین تیم های بهداشتی به مدارس و مراکز تجمعی و سایر روستاهای اقماری و واحدهای تولیدی جهت واکسیناسیون مراجعه می کنند.

وی ادامه داد : از این تعداد تاکنون 182 هزار و 895 نفر از واجدین شرایط دز اول واکسن کرونا را دریافت نموده و 159 هزار و 784 نفر نیز دز دوم خود را پس از تکمیل فرآیند دز اول  و تعداد 58 هزار و 119 نفر پس از کامل نمودن دوره بعد از تزریق نوبت دوم  نوبت سوم خود را دریافت نموده اند.

وی افزود: از افراد بالای 5 سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند خواهشمند است در اسرع وقت با ثبت نام در سامانهhttps://vaccine.salamat.gov.ir/login و دریافت پیامک زمان و مکان تزریق واکسن نسبت به واکسیناسیون خود اقدام نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: شهروندان عزیز تا زمان واکسیناسیون جمعی جهت حفظ سلامت خود و خانواده پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستن مرتب دست ها با آب و صابون به مدت 20 ثانیه را انجام داده و یاری رسان کادر بهداشتی درمانی شهرستان در کنترل بیماری کرونا باشند.