کارسپاری به شرکتهای خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی کشاورزی از طریق سامانه ارجاع کار امکان پذیر است

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: کارسپاری به شرکتهای خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی کشاورزی فقط از طریق سامانه ارجاع کار و منوط به پایداری عضویت، رتبه و پروانه اشتغال است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز ، مجتبی احمدی در جلسه کمیته استقرار شبکه ترویج در شهرستان میاندوآب به تبیین اهداف این سازمان در راستای ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان جویای کار بخش کشاورزی، آمار و اطلاعات اعضای سازمان، نحوه ارجاع کار و شرایط لازم برای کارسپاری به اعضاء حقیقی و حقوقی سازمان پرداخت. 

احمدی به منظور جلوگیری از اعمال هرگونه تبعیض، بر ضرورت کارسپاری از طریق سامانه ارجاع کار تاکید کرد.

وی از اجرای طرح صدور دفترچه های جدید کشاورزی به صورت پایلوت در شهرستان میاندوآب خبر داد و افزود: این طرح با معرفی یکی از مراکز جهاد کشاورزی و شرکتهای واجد شرایط آن مرکز توسط کمیته استقرار و با نظارت اداره آموزش و ترویج کشاورزی این شهرستان اجرا خواهد شد.

رئيس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان، با ابراز رضایت از عملكرد شعبه نظام مهندسی میاندوآب، اظهار کرد: با توجه به آمار بالای فارغ التحصیلان دارای رتبه و پروانه اشتغال این شهرستان، امیدواریم در سال آتی شاهد افزایش کارسپاری های جهاد کشاورزی این شهرستان به شرکت های واجد شرایط باشیم.

وی اهم فعالیت های واگذاری و عناوین کارسپاریها را، تشکیل پرونده، صدور و تمدید پروانه فعالیت دامداری های کوچک روستایی، واحدهای صنعتی پرورش دام و طیور، آبزیان، احداث گلخانه، پرورش قارچ و فروشگاه های توزیع سموم نباتی، صدور حواله برای توزیع نهاده های کشاورزی، انجام بازدیدهای کارشناسی و تهیه نقشه، تهیه و تنظیم طرح های توجیهی و … برشمرد.

احمدی خاطر نشان کرد: تعرفه های دریافتی توسط اعضای حقیقی و حقوقی سازمان به ویژه شرکت های خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی جهت ارائه خدمات در اسرع وقت به شهرستان ارسال خواهد شد.