اعلام روش‌های نوین مشارکت جشن نیکوکاری

همزمان با جشن نیکوکاری، روش‌های نوین مشارکت در این آیین معنوی در آذربایجان‌غربی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز ، علی پیری معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت:  همزمان با جشن نیکوکاری، روش‌های نوین مشارکت در این آیین معنوی در استان اعلام شد.

وی تصریح کرد: شماره حساب بانکی جشن نیکوکاری ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۷۷۶۷ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ برای مشارکت مردم نیکوکار استان آذربایجان غربی این آیین خداپسندانه اختصاص یافته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی افزود: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق سامانه #۱*۸۸۷۷*، اپلیکیشن اختصاصی “سنا”، اسکن QR کد، شماره گیری تلفن گویای۰۹۶۸۸۷ و سایت اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir  در این آیین معنوی مشارکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم نوعدوست آذربایجان غربی دعوت می کنم به شکرانه سلامت خود و هدیه دادن مهربانی به همنوعان نیازمند، در این آیین معنوی شرکت کنند.

پیری عنوان کرد: مردم آذربایجان غربی می توانند با مشارکت در جشن نیکوکاری، در آستانه سال نو مهربانی را به خانواده های نیازمند استان هدیه دهند.

وی اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار “عیدی برای همه” برگزار می‌شود و از این آیین خداپسندانه در روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ اسفند در مدارس، پایگاه‌های سطح استان و میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.