طی سفر یکروزه به شهرستان سلماس صورت گرفت؛

بازدید مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی از کتابخانه های سلماس

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی و هیئت همراه در جریان سفر به شهرستان سلماس ضمن بازدید از کتابخانه های عمومی با کتابداران این شهرستان گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی و هیئت همراه در جریان سفر به شهرستان سلماس ضمن دیدار با فرماندار جدید شهرستان سلماس، از کتابخانه های عمومی سطح شهرستان بازدید و با کتابداران این کتابخانه ها گفتگو کرد.

معصومی، در سفر یکروزه خود به سلماس ضمن دیدار با کاظم غنی زاده، فرماندار جدید شهرستان سلماس، به ارائه گزارش و بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل کتابخانه های عمومی شهرستان پرداخت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی، در این حضور، ضمن بازید و اطلاع از نیازهای تعمیراتی، تجهیزاتی و عمرانی کتابخانه های شهرستان در نشست صمیمی با کتابداران دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید معصومی ضمن قدردانی از تلاش کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان سلماس بر تنوع خدمات کتابخانه ای، زیباسازی فضای کتابخانه ها، استفاده از پتانسیل خیرین، افراد اهل کتاب، دستگاه های فرهنگی در اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی تاکید داشت.

در بخش دیگری از این سفر، معصومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی در سومین جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان به ریاست فرماندار حضور پیدا کرد.