گاز رسانی به حفرات خالی چایپاره برای بهره‌مندی ۴۰۰ خانوار

رئیس اداره گاز چایپاره گفت: گازرسانی به حفرات خالی این شهرستان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، رضا قدیم‌خانی رئیس اداره گاز چایپاره ، اظهار کرد: پروژه گازرسانی به حفرات خالی شهرستان و بافت قدیم روستای بابل آباد با هدف بهره‌مندی حدود ۴۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی در دست اجراست و امیدواریم سال آینده به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه در راستای توسعه گازرسانی در چایپاره طی سال‌جاری گاز ۳ روستای طاهرآباد، قارنی یاریخ و کورابلاغ به بهره‌برداری رسید، افزود: برای گازرسانی به این روستاها در مجموع ۲۶ میلیارد ریال اعتبار صرف شد تا ۹۰ خانوار ساکن در آنها از گاز برخوردار شوند.

رئیس اداره گاز چایپاره با اشاره به تداوم گازرسانی به روستاهای این شهرستان، خاطرنشان کرد: پروژه گازرسانی به ۵ روستای محور شوریک نیز هم اکنون در دست اجراست که با اتمام آن، ۲۶۵ خانوار آنها تحت پوشش گاز طبیعی قرار خواهند گرفت.

قدیم‌خانی همچنین گازرسانی به صنایع چایپاره‌ را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: امسال گازدار شدن ۱۰ مورد از صنایع در دستور کار قرار گرفت که تاکنون گاز ۳ مورد از آنها به بهره‌برداری رسیده است.

وی همچنین به ۶۴۶ اشتراک پذیری جدید در سال‌جاری اشاره کرد و افزود: ۲۹۶ مورد از این اشتراک‌ها شهری و ۳۵۰ مورد نیز روستایی بوده است.

به گفته‌ی رئیس اداره گاز چایپاره، امسال ۱۶۷ فقره علمک نیز در این شهرستان نصب شده که ۱۰۷ فقره آن در روستاها و ۶۰ فقره نیز در بخش شهری بوده است.