فضای شهر ارومیه با ۱۹۵ المان نوروزی رنگ و بوی بهار می‌گیرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: در آستانه سال جدید، ۱۹۵ المان نوروزی در سطح شهر نصب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، علی شایگان رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه عنوان کرد: با تاکید حسین مهدی زاده، شهردار ارومیه مبنی بر زیباسازی شهر و استقبال از بهار ۱۴۰۱، ۱۹۵ المان نوروزی در نقاط مختلف سطح شهر ارومیه نصب می شود.

به گفته وی تمامی المان‌ها در کارگاه های خود شهرداری با کمترین هزینه ساخته شده است و تعدادی از المان‌هایی که امسال نصب می‌شوند المان‌های سال‌های قبل هستند که نوسازی شده‌اند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه در ادامه گفت: در آستانه بهار ۱۴۰۱، ۴ میلیون بوته گل در پارک ها، معابر و میادین سطح شهر ارومیه کاشته می‌شود.

وی بیان کرد: انواع گل های فصلی و دائمی منجمله بنفشه، شب بو، قرنفل، میخک، عسلی، میمونی، همیشه بهار، اطلسی و کوکب کوهی در واحد تولیدات سازمان تولید و آماده شده که جهت استقبال از بهار و نوروز ۱۴۰۱ در سطح مناطق ۵‌گانه شهر کاشته می شود.

شایگان عنوان کرد: به منظور زیبائی بصری شهر، ایجاد محیطی با طراوت و بهاری و افزایش روحیه نشاط و آرامش؛ عملیات کاشت انواع گل در سطح شهر آغاز شده است.

وی پاکسازی و شست شوی المان‌های موجود و جدول‌ها، تجهیز و تعمیر نیکمت‌ها و سطل زباله‌ها، نورپردازی، هرس درختان، رفع نقص روشنایی و آبنماها، ساماندهی سیستم‌های روشنایی از دیگر اقدامات سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه برای استقبال از سال جدید عنوان کرد.