در فضای مجازی انجام می‌گیرد؛

ويژه برنامه لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ به صورت زنده از فضای مجازی پخش می شود

ويژه برنامه لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ از پلتفرم‌های نماوا، ایرانسل و در بستر اینستاگرامی و شبکه‌های اینترنتی به صورت زنده پخش خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، احسان مومنی تهیه کننده و مجرى این برنامه با بیان اینکه این برنامه با محتوای شاد و با حضور تعدادی از هنرمندان و قهرمانان ورزشکار استان برگزار خواهد شد گفت: همچنین این برنامه به صورت زنده و در بستر فضای مجازی و پلتفرم های نماوا و ایرانسل پخش خواهد شد.

وی افزود: هنرمندان استانی دعوت شده به این برنامه در طول سال گذشته با هنرمندی خود در سطح بین المللی،کشوری و استانی توانستند شادی را مهمان خانواده های ایرانی کنند.

مومنی خاطر نشان کرد: در این برنامه سعی شده از عوامل سریال های تلويزيونى پرمخاطب گپ و گفت دوستانه صورت بگیرد.

وی از عموم مردم خواست تا در کنار عوامل تولید این برنامه بوده و در راستای برای بهتر شدن برنامه لحظه تحويل سال ١٤٠١ بعدی انتقادها و پیشنهادهای خود را به اطلاع عوامل این برنامه برسانند.

وی همچنین از حضور هنرمندان  آذری که با آهنگ خود در شبکه های ترکیه مورد توجه ایرانیان و هموطنان خارج از کشور قرارگرفته بود در این برنامه خبر داد و گفت: امیدوارم با حضور چهره های محبوب، در لحظه تحویل سال شادی را مهمان خانواده ها کنیم.

مومنی همچنین از حضور به قهرمانان ورزشکار از جمله واليباليست، فوتباليست، شمشيرباز ى و بانوان ورزشکار در این برنامه خبر داد و گفت: هدف از دعوت ورزشکاران واکاوی نحوه حمایت مسیولین استان از ورزشکاران و همچنین ارج نهادن به تلاش آنها در ورزش است.

اين برنامه روز یکشنبه دقايقى مانده به لحظه تحويل سال پخش خواهد شد.