نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

اوکراین نتیجه اعتماد به غرب است/فیلمی در شان و منزلت شهید باکری ساخته شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: اوکراین یکی از کشورهای بزرگ و قدرتمند نظامی دنیا بود، ولی با اعتماد به آمریکا و سپردن تجهیزات خود به دست آنها، حال به این روز افتاده است.

به پزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: در این وضعیت کنونی اوکراین، آمریکا ذره‌ای به کمک این کشور نیامد و این مساله درس عبرتی برای تمام دنیا و کشور ماست.

وی ادامه داد: باید از این مساله درس عبرت گرفت و نباید به آمریکا و امثال او اعتماد کرد چرا که اعتماد نتیجه‌ای جز پشیمانی ندارد.

وی با اشاره به اینکه مسوولان ما باید الگوی مناسبی برای جوانان باشند، ادامه داد: مسوولان تلاش کنند تا در جامعه الگوسازی کرده و تاریخ انقلاب اسلامی را به درستی در جامعه رواج دهند تا جوانان مسیر درست را ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: فیلم سازان به این مساله توجه کنند که جبهه‌های دفاع مقدس ما غرق در نام و یاد ائمه اطهار ع و معنویت بود ولی در فیلم‌های ما این گونه مسائل اصلا دیده نشده و این به هیچ وجه مناسب نیست.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی بیان کرد: متخصصان امر در این خصوص تجدید نظر کنند تا فیلمی ساخته شود که در شان و منزلت شهدی باکری باشد.

وی اضافه کرد: با ساخت فیلمی در شان و منزلت شهید باکری الگو سازی مناسبی در جامعه برای جوانان فراهم می‌شود و جوانان اسطورها و افتخارات خود را به درستی می‌شناسند.