انجام بیش از 17 هزار مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه 17 هزار و 996 مورد بازرسی از واحدهای پخت و توزیع نان استان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،ایرج مرندی در تشریح جزئیات این خبر گفت : از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه 17 هزار و 996 مورد بازرسی از واحدهای پخت و توزیع نان استان انجام شده است.

وی افزود: بازرسی های انجام شده از واحدهای نانوایی استان منتج به تشکیل 2 هزار و 675 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 29 میلیارد و 340 میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به سازمان تعزیرات استان ارجاع گردید.

مرندی تصریح کرد: در بازه زمانی یاد شده 3 هزار و 758 مورد بازرسی از واحدهای پخت و توزیع نان در شهرستان ارومیه انجام و 817 فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از 7 میلیارد و 182 میلیون ریال انجام و جهت صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اظهار عنوان کرد: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه 5 هزار و 493 مورد بازرسی در حوزه مبارزه با کالای قاچاق در سطح استان با تشکیل 210 فقره پرونده قاچاق به ارزش بیش از 535 میلیارد و 186 میلیون ریال تشکیل و جهت صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

مرندی خاطرنشان کرد: بیشترین کشفیات در گروه کالایی سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، فرآورده های نفتی، آهن آلات و میلگرد، داروهای انسانی و دامی، آرد گندم، لاستیک خودرو، خوراک دام و روغن موتور می باشد.

وی بیان کرد: همچنین در طول 11 ماهه امسال برای انجام دقیق بازرسی ها از گروه های کالایی تخصصی 4 هزار و 711 مورد گشت مشترک با دستگاه ها، ادارات و نهادها مختلف انجام و یک هزار و 159 پرونده تخلف به ارزش بیش از 583 میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.