فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ خبر داد؛

اعزام ۱۴۰ نفر از بسیجیان برادر و خواهر به اردوهای راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل جوان است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی امروز در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور با اشاره به زمانبندی اعزام کاروانها گفت:امسال ۱۴۰ نفر از شاهین دژ در قالب سه کاروان و ۳دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور برابر ابلاغ و زمانبندی اعزام می شوند که مرحله اول اعزام کاروان راهیان نور تاریخ 24 اسفندماه مشخص شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ یادآور شد: بسیجیان عزیز طی ۴ روز در مناطق عملیاتی جنوب کشور از یادمان‌های دهلاویه، شلمچه ،فتح المبین ،هویزه و اروند کنار بازدید می کنند.

کاظمی گفت: افراد شرکت کننده در این اردو‌ها علاوه بر دریافت ۲دوز واکسن‌کرونا از آغاز تا پایان این سفر معنوی و نورانی ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.

وی افزود: بازدید از مناطق جنگی، یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی را بیش از پیش زنده نگه می دارد و ادامه راه شهداءیکی از مهمترین ارکان زندگی در ایران اسلامی است.

سرهنگ کاظمی گفت: عمده شرکت کنندگان در این اردوها جوانان و نوجوانان هستند و این اردوها زمان بسیار مناسبی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان می باشد.