برخورد قاطع هنجارشکنان و مخلان آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه امنیت مردم خطر قرمز پلیس است، گفت: پلیس استان با هنجارشکنان و مخلان آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال قاطعانه برخورد می کند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،سردار مسعود خرم نیا در تشریح این خبر اظهار داشت: فرماندهي انتظامي استان آذربايجان غربي همواره با نگاهي جامعه محور و مردمي سعي دارد تا از آسيب ها و حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال کاسته و با مشارکت دهي يکايک آحاد جامعه، مهمترين و اصلي ترين وظيفه خود که همان استقرار نظم و امنيت است را به بهترين شکل به انجام برساند.

وی افزود: در فرماندهي انتظامي استان به عنوان متوليان نظم و امنيت جامعه برخود مي باليم که پليسِ چنين شهروندان فهيم و هوشمند و فرهنگ دوستي هستيم و با همراهي مردم عزيز، در شب چهارشنبه آخر سال به فضل و کرم الهي همانند هميشه، هوشيارانه در کنار مردم شريف استان بوده و با همکاري يکديگر تمام سعي و تلاش خود را داريم تا از وقوع هر نوع حادثه دردناک جلوگيري نمائيم.

فرمانده انتظامی استان در ادامه تاکید کرد: پليس مخالف شادي و نشاط مردم نيست بلکه در کنار آنان از بار رواني مثبت چنين جشن هايي لذت مي برد و رويکرد پليس در اين مراسم؛ اجتماعي و فرهنگي است اما هر اقدامي بايد منطبق بر منطق و قانون و برقراري نظم و امنيت عمومي باشد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال، افزود: افرادی که به هر نحوی در این شب موجب سلب آسایش مردم شوند دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروزی(15 فروردین) در اختیار مراجع قانونی هستند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه به شهروندان توصیه کرد: هر چقدر این مراسم ها خانواده محور و با نظارت بزرگترها باشد، بطور طبیعی اتفاقات کمتری به وقوع می پیوندد و از طرفی تخلیه هیجانات کودکان، نوجوانان و آگاهی از حقوق خود و دیگران می تواند نوید بخش استقبال از بهار باشد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به محدودیت های ترافیکی چهارشنبه آخر سال خاطر نشان کرد: این محدودیت ها از روز سه شنبه 24 اسفند ماه از ساعت: 1700 تا پایان تردد و در روز چهارشنبه 25 اسفند ماه از ساعت : ۵ صبح تا ساعت: 1000 همان روز در محورهای روستای بند و جانوسلو برقرار خواهد بود.