رهاسازی ۸۰ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از امداد رسانی و رها سازی۸۰ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک به استعداد ۱۷۰ نفر در محور های مواصلاتی مزبور توسط تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،امیر جعفرزاده،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان استان:با توجه به بارش برف وکولاک در محورها گفت: در طی تماس های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (۱۱۲) جمعیت هلال احمر استان از ساعت ٥ بامداد ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ مبنی بر گرفتار شدن ۸۱دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی مزبور ، بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات eoc هلال احمر استان و با هدف رهاسازی خودروها و امداد رسانی به سر نشینان خودروهای گرفتار شده به محل حادثه اعزام شدند.

وی در تشریح این امدادرسانی گفت: تیم های عملیاتی پایگاه های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر در محورهای مزبور پس از طی مسیر در این عملیات به ۸۰ خودرو به استعداد ۱۷۰ نفر امداد رسانی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی ضمن قدرداني وهمراهی بسیارخوب پليس راه و اورژانس افزود:این عملیات امداد رسانی و رها سازی تا ساعت ۱۳:۵۹ دقیقه ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ادامه داشت.

لازم به ذكر است بارش در محورهاي مواصلاتي استان همچنان ادامه دارد.رانندگان محترم جوانب احتياط رابطور كامل رعايت فرمايند ودرصورت امکان سفرهاي غير ضروري را به تعويق بيندازند.