شورای اداری شهرستان ارومیه برگزار شد

فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به لزوم توجه به توسعه همه جانبه این شهرستان به عنوان مرکز استان گفت : توسعه ارومیه نیازمند کار جهادی و هم افزایی و همراهی همه بخش هاست .

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،غلامحسین عماری در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه افزود : مسیر ما در سال آینده ، خدمتگزاری بیشتر و بی منت به مردم و کار جهادی برای تحقق مطالبات مردمی است .

وی اضافه کرد : در سال آینده با همه توان در خدمت مردم خواهیم بود و با برنامه ریزی مناسب  ، اقدامات جهادی برای توسعه شهرستان در دستور کار قرار می گیرد

فرماندار شهرستان ارومیه از نقش مهم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه را برای توسعه مرکز استان مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد : همچنین اط ظرفیت سه نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری و رفع مشکلات بیشترین استفاده را خواهیم کرد.

عماری با تاکید بر توجه به سیاست های دولت و راهبردهای اجرایی استاندار آذربایجان غربی در کنار هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرستانی ادامه داد : باید بیش از پیش به جایگاه فرمانداری مرکز استان توجه صورت گیرد و ادارات شهرستانی نیزباید پر رنگ تر ظاهر شوند .

وی گفت : استفاده از نیروهای جوان ، انقلابی متخصص و همگام با سیاسیت های دولت در دستگاه های اجرایی شهرستان ارومیه یک اصل مهم است که نباید از آن چشم پوشی کرد .

وی شهرستان ارومیه را دارای ظرفیت های قابل توجه در جذب سرمایه عنوان کرد و افزود : باید از ظرفیت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در توسعه این شهرستان  استفاده کنیم و موانع پیش روی این امر را با قدرت برداریم .

فرماندار ارومیه با اشاره به در پیش بودن عید نوروز و سفرهای نوروزی اضافه کرد : باید دستگاه های مختلف دخیل در میزبانی از مسافران نوروزی ، آمادگی لازم را در این باره داشته باشند و تمهیدات لازم برای میزبانی هرچه بهتر اندیشیده شود .

عماری اظهار کرد : اهتمام ویژه برای کاهش تصادفات جاده ای ، توجه به توسعه خدمات رفاهی شایسته و برنامه ریزی برای ارائه اقدامات امدادی و بهبود وضعیت جاده ا از جمله مواردی است که باید در این خصوص لحاظ شود .

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین گفت : جهاد تبیین مدیران در این برهه ، ارائه مناسب از اقدامات انجام شده و معرفی آن به مردم است .

در این جلسه مدیران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ، مدیردانشکاه علوم پزشکی شهرستان ، و مدیر میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بصورت جداگانه گزارشی از آخرین وضعیت دستگاه اجرایی ارائه نمودند