پنج شنبه آخر سال همراه با اجرای طرح ویژه ترافیکی در باغ رضوان ارومیه

سرپرست پلیس راهور استان آذربایجان غربی حجم بالای ترافیکی را از دغدغه های امروز شهرها دانست و گفت: با توجه در قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و حضور مردم جهت خرید نوروزی درخواست می شود شهروندان برای جلوگیری از ترافیک در خیابان های شهر ارومیه حدالمقدور از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،سرپرست پلیس راهور استان آذربایجان غربی حجم بالای ترافیکی را از دغدغه های امروز شهرها دانست و گفت: با توجه در قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و حضور مردم جهت خرید نوروزی درخواست می شود شهروندان برای جلوگیری از ترافیک در خیابان های شهر ارومیه حدالمقدور از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

سرهنگ رضاپناهی مقدم با بیان اینکه تمهیدات ویژه ترافیکی در پنجشنبه آخرسال در مسیر باغ رضوان انجام خواهد شد افزود : با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال پلیس راهور همه ساله در چنین ایامی از تمامی توان و امکانات خود در جهت رفع موانع ترافیکی شهرها اقدام می کند و حتی نیروهای اداری و ستادی نیز از امروز وارد انجام این ماموریت شده تا با حضور دایمی موجبات رفاه و آسایش شهروندان را فراهم آوریم، در حالیکه شهروندان نیز در چنین روزهایی باید حوصله و صبر خود را بالاتر ببرند.

پلیس تحت هر شرایطی در خدمت شهروندان عزیز خود بوده و به همکاران خود نیز توصیه کرده ام تا در این ایام ضمن مدارا کردن با مردم، دادن تذکر را در سرلوحه کارهای خود قرار داده و با مردم و رانندگان مدارا کنند و از جریمه محوری پرهیز کرده تا مردم با خیال آسوده به کارهای نوروز خود بپردازند.

در این رابطه نیز مردم باید سعی کنند تا حداکثر از بروز ترافیک جلوگیری کرده و در روزهای پایانی از خودروهای شخصی خود کمتر استفاده کنند و پلیس را در کنترل ترافیک یاری نمایند تا سالی توام با شادمانی را برای شهروندان خود فراهم کنیم.