فرماندار شهرستان ارومیه ؛

کمبود فضاهای آموزشی شهرستان ارومیه یک تهدید جدی در آینده ی نزدیک است

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ارومیه به ریاست فرماندار شهرستان ارومیه و حضور مدیران آموزش و پرورش نواحی دوگانه و اعضای شورا در سالن گردهمایی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،فرماندار شهرستان ارومیه ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان ، در این جلسه اظهار نمود: لوازم مدیریتی مورد نیاز در تغییر کاربری فضاهای آموزشی و پرورشی می باید در اختیار خود سیستم آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه زیر ساختهای پیشرفت همه جانبه ی جوامع در گرو تلاشهای حوزه تعلیم و تربیت می باشد،تصریح کرد:کمبود فضاهای آموزشی شهرستان ارومیه یک تهدید جدی در آینده ای نزدیک بوده و کارشناسی، کارسازی و جهش ویژه در زمینه سرانه ی فضاهای آموزشی مورد نیاز است.

غلامحسین عماری خاطرنشان کرد:خیّرین محترم در بحث مدرسه سازی و مدرسه یاری کارنامه ی بسیار درخشان و موفقی در استان دارند ، امید است در اهداء فضاهای آموزشی نیز با بهره مندی از اقدامات همیارانه ی آنان بخشی از مشکلات سیستم تعلیم و تربیت در این زمینه مرتفع گردد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ارومیه بر برنامه ریزی مجدانه در زمینه ی ارتقاء کیفیت بخشی به دوره ی مهم ابتدایی و بررسی موشکافانه ی نتایج جلسات کارگروه آسیب شناسی پیشگیری از تکرار پایه و افت تحصیلی دانش آموزان در شرایط زیست بوم کرونایی را خواستار شد.

وی با بیان اهمیت و جایگاه شوراهای آموزش و پرورش بر ضرورت مشارکت سایر ارگان ها در توسعه ی پایدار تعلیم و تربیت، بر تلفیق همیاری قشرجوان و پرانرژی با بهره مندی از تجارب پیشکسوتان جامعه بعنوان اندوخته ها و سرمایه های ارزشمند تاکید نمود.

 

گزارش تصویری :