مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ؛

تربیت دانش آموزان براساس سند تحول بنیادین در اولویت است

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تربیت دانش اموزان براساس سند تحول بنیادین و اموزه های دین مبین اسلام در اولویت است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،جواد جنگی مدیرکل آموزش و پرورش استان در آئین تکریم و معارفه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ ارومیه افزود: استحاله فرهنگی و شبیخون فرهنگی موضوعی است که معلمان باید در قبال این هجمه ها با علم و دانایی و رهنمودهای پدرانه و مادرانه خود به دانش اموزان اجازه ندهند دشمنان موفق شوند‌.

وی بیان کرد: امروز حرکتهایی از سوی دشمنان انقلاب برای منحرف کردن جوانان رقم زده می شود که خنثی سازی این حرکتهای شوم با تلاش معلمان توانمند ممکن می شود.

جنگی اضافه کرد: اگر دانش آموزان را مبتنی بر سند تحول و ساحت‌های ششگانه تربیتی، آموزش و آماده ورود به جامعه کنیم موفق خواهیم بود.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس هم گفت: مدیران باید مدارس را برای حضور دانش آموزان آماده سازی کنند اقدامات لازم برای این موضوع انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: ۹۰۱۳ نفرکمبود نیروی انسانی داریم و تامین سه هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان جبران می شود ولی باز کمبودها وجود دارد و برای این موضوع تلاش می شود.

وی اضافه کرد تراکم دانش آموزی بالای ۳۵ نفر در مرکز استان نیز از مشکلات استان است که پیگیر رفع مسائل با جذب مشارکتهای خیرین مدرسه ساز هستیم تا عدالت آموزشی را بتوان به صورت عینی پیاده و اجرا کرد.

در این آیین از خدمات محمد مجرد تجلیل و منصور جوادی به عنوان سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه معارفه شد.