مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

توجه به کیفیت یاددهی و یادگیری در محیط آموزشی ضروریست

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: توجه به کیفیت یاددهی و یادگیری در محیط آموزشی ضروریست.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، جواد جنگی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: ثبات و امنیت شغلی، آرامش فکری و روانی یکی از مهمترین ملزومات کار با انگیزه است.

وی ادامه داد: در محیط آموزش و پرورش و نوسازی باید آرامش روانی در بین کارکنان برقرار باشد.

جنگی با بیان اینکه نیروی انسانی جزو یکی از مهمترین مولفه های اثرگذار در تعلیم و تربیت است ادامه داد: اگر زیرساختهای آموزش و پرورش مهیا نباشد فرایند آموزش و پرورش به راحتی پیش نخواهد رفت.

وی ادامه داد: قدم برداشتن بهینه در محیط یادگیری و یاددهی و جبران عقب ماندگیها با همفکری و تعامل و همکاری ممکن می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: مدارس نقش مهمی در یادگیری و یاددهی دارند و اگر محیط های آموزشی درسی مناسبی داشته باشیم اموزش هم دلچسب و موفق تر خواهد شد.

وی گفت: جایگاه استان از نظر سرانه فضای آموزشی هم با وجود خیران فعال استانی و کشوری میتواند بیشتر ارتقا یابد و با همسویی با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان میتوان گامهای موثری در این زمینه برداشت.

در این آیین که با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری ، مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از کارمندان این اداره کل و مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز برگزار شد از زحمات “سپیده طیب قاسمی” تقدیر و “علی مناف زاده” به عنوان سرپرست جدید این دستگاه معرفی شد.