تلاش در راستای تحقق شعار سال اولویت نخست برنامه‌ریزی‌های استاندارد آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۱

مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی گفت: با توجه به نام گذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان سال "تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی" و در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، تحقق این شعار در اولویت همه برنامه‌ریزی‌های این اداره کل در سال جدید قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز ؛ منصور جلایر ضمن اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری، گفت: در این سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی نامگذاری شده است مجموعه اداره کل استاندارد استان ضمن به کارگیری تمامی ظرفیت‌های این اداره کل تمام توان خود را در راستای تحقق شعار سال به کار خواهد گرفت لذا با توجه به موضوع بسیار مهم تولید در کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه ویژه به این امر جهت تقویت اقتصاد کشور، اداره کل استاندارد آذربایجان غربی آمادگی کامل جهت پیشبرد این امر دارد.

وی ادامه داد: اولویت نخست اداره کل استاندارد آذربایجان غربی در سال جدید تنظیم و ترسیم نقشه راه مبتنی بر  تحقق شعار سال خواهد بود و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی اضافه کرد: اولویت این اداره‌کل در سال ۱۴۰۱ همراهی و همکاری با شرکت‌های دانش بنیان برای اخذ گواهی استانداردهای محصولات دانش بنیان است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در راستای کمک به اشتغال‌زایی پایدار نیز آماده همکاری با تمامی کارآفرینان هستیم تا با ارائه محصول و خدمت با کیفیت و استاندارد موجب توسعه اشتغال‌زایی را در استان فراهم آورند.