بازدید استاندار آذربایجان غربی از پلیس راه ارومیه _تبریز

استاندار به همراه جانشین فرمانده انتظامی استان از پلیس راه"ارومیه-تبریز" بازدید و از اقدامات پلیس تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز؛ محمدصادق معتمدیان در بازدید از پلیس راه”ارومیه- تبریز” گفت: تلاش های مجاهدانه و شبانه روزی پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه قابل تقدیر است.

وی با تقدير ويژه از خانواده بزرگ فرماندهی انتظامي ضمن اشاره به حجم كاري و اقدامات گسترده پليس در طول سال، خاطر نشان كرد: حساسيت كاري پليس در ايام نوروز براي تامين امنيت مسافران نوروزي بسيار بالا است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه مردم باید در سایه مجموعه انتظامی امنیت و احساس آرامش کنند، گفت: شما باید از این نگاه زیبای مردم حداکثر استفاده را برده و قدر شناس این نگاه زیبا به خودتان باشید.

این مقام مسئول وجود امنیت بالا در استان را حاصل تلاش های شبانه روزی پلیس دانست و افزود : كار پليس دشواري هاي خاص خود را دارد و به يقين مردم ارزش كار شما را به خوبي درك كرده و اگر همكاري صورت مي گيرد براي كاستن از اين دشواري هاست.

وی در پایان تصریح کرد: در این دیدار مقرر شد ضمن ادامه جلسات تعاملی و گسترش روابط و تعاملات اداری اقدامات مد نظر پلیس راهور در راستای کاهش تصادفات و ایمن سازی معابر در اسرع وقت پیگیری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز در اسرع وقت و با تمام توان زمینه همکاری بیشتر کارشناسان را فراهم کند تا با احصاء دقیق نیازمندی ها و اقدامات مد نظر، در اسرع وقت نسبت به اجرایی کردن تدابیر و تصمیمات اتخاذ شده اقدام شود.