دیدار مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه) با استاندار آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی: از توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی در استان حمایت می کنیم

استاندار آذربایجان غربی گفت: از واحدهای موفقی که علاقمند به توسعه واحد تولیدی خود در راستای افزایش فرصت های اشتغال و تولید هستند، حمایت می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، محمدصادق معتمدیان در دیدار با مدیرعامل صنایع شیر ایران (پگاه) با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های آذربایجان غربی در حوزه های مختلف و فراهم شدن زمینه های سرمایه گذاری در استان، گفت: آذربایجان غربی از حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی استقبال می کند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اختصاص یکی از روزهای هفته برای حمایت از واحدهای تولیدی در استان، اظهار داشت: در یکشنبه های هر هفته به همراه مدیران دستگاه های اجرایی در محل واحدهای تولیدی استان حاضر شده و مسائل واحدهای تولیدی و صنعتی بررسی و این مشکلات رفع می شود.

وی یکی از اولویت های استان در حوزه حمایت از تولید و اشتغال را حمایت از توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی عنوان کرده و افزود: از واحدهای موفقی که علاقمند به توسعه واحد تولیدی خود در راستای افزایش فرصت های اشتغال و تولید هستند، حمایت می کنیم.

معتمدیان همچنین از شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) درخواست کرد که در راستای رشد اقتصادی آذربایجان غربی و همچنین ایجاد فرصت های جدید اشتغال برای جوانان استان، روند فعالیت های خود در آذربایجان غربی را توسعه دهد.

مدیرعامل صنایع شیر ایران نیز در این دیدار از حمایت ها و نگاه ویژه استاندار آذربایجان غربی برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و به ویژه حل مشکلات شرکت پگاه استان، قدردانی و از اجرای طرح های توسعه ای این شرکت در آذربایجان غربی خبر داد.