محصولات گوشتی با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: باید به سمت تبدیل کشتارگاه‌های سنتی به صنعتی حرکت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، امروز در جلسه کمیته ساماندهی کشتارگاههای دامی استان با تاکید بر تامین مایحتاج ضروری مردم، افزود: محصول گوشت قرمز و سفیدی که به مردم استان ارائه می شود، در کنار رعایت تمامی اصول بهداشتی از کشتارگاه تا محل عرضه به شهروندان، باید از کیفیت و قیمت مطلوبی برخوردار باشد.

وی در ادامه کارشناسی و تدوین یک برنامه مدون برای تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی را ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: باید به سمت تبدیل کشتارگاههای سنتی به صنعتی حرکت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به ضرورت توجه به مقوله اشتغالزایی در صدور مجوز و تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی، افزود: نیاز شهرستان های آذربایجان غربی درخصوص تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی جدید بررسی شود تا نتیجه حمایت از طرح های توسعه ای، برای استان و شهرستان مدنظر مفید باشد.

رهبردین در پایان با تاکید بر نظارت مستمر بر ارائه محصولات توسط کشتارگاه‌ها بخصوص کشتارگاه‌های سنتی، تصریح کرد: دستگاه‌های متولی نظارت جدی بر عرضه مناسب محصول و جلوگیری از گرانفروشی گوشت قرمز و سفید در سطح استان داشته باشند.