سرپرست دانشگاه ارومیه معرفی شد

ارومیه - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر احمد علیجانپور را به عنوان «سرپرست دانشگاه ارومیه» منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، احمد علیجانپور، طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به سرپرستی دانشگاه ارومیه منصوب گردید، پیش از این رحیم حب نقی ریاست دانشگاه ارومیه را بر عهده داشت.

گفتنی است؛ احمد علیجانپور، عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه ارومیه بوده و تحصیلات متوسطه و دبیرستان خود را در تبریز، دوره کارشناسی را در دانشگاه گیلان و دوره کارشناسی ارشد و دکتری را نیز در دانشگاه تهران سپری کرده است.

وی فعالیت خود را در سال ۱۳۸۰ به عنوان عضو هیئت علمی و با مرتبه استادیار در دانشگاه ارومیه آغاز نموده و از آن زمان مسئولیت های متعددی را در حوزه آموزش عالی استان عهده دار شده است که از آن جمله می توان به ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، معاونت اداری و مالی دانشگاه و ریاست دانشکده منابع طبیعی اشاره کرد.

لازم به ذکر است؛ وی مسئولیت هایی همچون عضویت در کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه، نماینده وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری در برخی از موسسات غیرانتفاعی استان، عضویت در شورای استانی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، عضویت در هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان، عضویت در هیئت ممیزه دانشگاه ارومیه و عضویت در شورای نظارت بر آموزش عالی استان را در کارنامه خود دارد.

چاپ ۸۲ مقاله علمی پژوهشی به زبان های انگلیسی و فارسی، ارائه ۵۴ فقره مقاله در کنفرانس های داخلی و خارجی، داوری ۴۸ فقره پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری و اجرای ۱۲ فقره طرح پژوهشی داخلی و ارتباط با صنعت از جمله عملکردهای علمی و پژوهشی احمد علیجانپور محسوب می شود.