رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی؛

«هم زیستی در آذربایجان غربی» موضوع اصلی برنامه‌های حوزه هنری استان در سه سال آینده است

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی بیستم فروردین ماه سال جاری در جمع خبرنگاران استان بر «همزیستی در آذربایجان غربی» به عنوان موضوع اصلی برنامه‌های حوزه هنری آذربایجان غربی در سه سال آینده تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، احد هوشمند قره باغ رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی طی سخنانی با اشاره بر حضور اقوام مختلف در آذربایجان غربی و همزیستی مثال‌زدنی این اقوال در ادوار گذشته با وجود دخالت‌های بیگانگان اظهار داشت: سند زیست بوم فرهنگی آذربایجان غربی طی مطالعات مستمر و کارشناسانه در سال گذشته در حوزه هنری استان آذربایجان غربی تهیه شده و جهت اجرا به تصویب رسیده است.

هوشمند قره باغ در ادامه سخنان خود افزود: سند زیست‌بوم فرهنگی استان برگرفته از تاریخ، آداب و رسوم، ظرفیت‌های فرهنگی هنری و اجتماعی مردم در آذربایجان غربی است که با هدف رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی در این استان مرزی بر اساس برنامه زمان‌بندی شده با همکاری سایر دستگاههای فرهنگی و هنری استان اجرا می‌شود.

سند زیست بوم فرهنگی استان آذربایجان غربی در سه محور اماکن تاریخی فرهنگی، شخصیت‌های تاثیرگذار و شاخص در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی هنری و اقتصادی و همچنین رویدادهای سیاسی و اجتماعی آذربایجان غربی تولید و عرضه شده است.