همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی؛

علاقمندان در ۵ روستای آذربایجان غربی به تماشای فیلم سینمایی« موقعیت مهدی» نشستند

همزمان با روز دوم هفته هنر انقلاب اسلامی روستا نشینان آذربایجان غربی در پنج روستای این استان ۲۱ فروردین ماه سال جاری به تماشای فیلم سینمایی« موقعیت مهدی» نشستند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،در این برنامه که با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، حوزه هنری آذربایجان غربی و موسسه فرهنگی هنری عمار برگزار می‌شود؛ مردم روستاهای« بادکی» در ارومیه، « قره قشلاق » در سلماس ، « فیرورق» در خوی، « ترک المهدی » در نقده و روستای « گوگ تپه » شهرستان میاندوآب در مساجد روستاهای خود فیلم سینمایی موقعیت مهدی را تماشا کردند.

در همین راستا بیش از این نیز موقعیت مهدی در روستاهای حبشی سلماس ، ائواوغلی خوی و قره ورن میاندآب ۲۰ فروردین سال جاری برای علاقمندان آثار سینمایی در مساجد روستا اکران شده بود.

«موقعیت مهدی» که اولین ساخته هادی حجازی فر در مقام کارگردان است؛ از ۱۸ اسفند اکران خود را آغاز کرد.در این فیلم سینمایی که با نگاهی متفاوت و به دور از کلیشه، به ابعاد مختلفی از زندگی شهید مهدی باکری، فرمانده لشگر ۳۱ عاشورا در دل ماجراهای جنگ می‌پردازد، هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی نقش آفرینی می‌کنند.