سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان:

در مسیر خدمتگزاری صادقانه به مردم و بخصوص جوانان و ورزشکاران با قدرت حرکت خواهیم کرد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در دیدار با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: در مسیر خدمتگزاری صادقانه به مردم و بخصوص جوانان و ورزشکاران با قدرت حرکت خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،بیرامی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در دیدار با تربتی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گفت: برای توسعه متوازن و رفع کمبودها و کمک به پیشبرد ورزش و دغدغه های جوانان عزیز استان به فضل الهی با تمام قدرت تلاش خواهیم کرد.

بیرامی همچنین افزود: کار و تعامل خوب با دستگاه های مختلف اجرایی و بهره‌مندی از ایده های سازنده مدیران در کنار منابع انسانی و سیستم های علمی و متخصص و باتجربه می تواند شتاب دهنده بسیار مؤثری در مسیر خدمتگزاری و دستیابی به اهداف باشد و با این رویکرد موضوع استفاده از خرد جمعی و رهنمودهای دلسوزانه را با آغوش باز می پذیریم و در مسیر خدمتگزاری صادقانه به مردم و بخصوص جوانان و ورزشکاران با قدرت حرکت خواهیم کرد.

تربیتی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: جنس کار شما آنقدر مهم و در بین مردم از جایگاه بالایی برخوردار است که ایجاب می کند برای این مردم با عشق و اهتمام هر چه بیشتر خدمت کرد. هم ورزش و هم جوانان دو بال ارزشمندی هستند که جامعه با این دو در مسیر نشاط اجتماعی و صلابت و پیشرفت قرار می گیرد و ما نیز همواره در کنار مجموعه ورزش وجوانان استان هستیم.