سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

نیازمند تعامل و بهره گیری از فکرهای نو، بدیع و سازنده هستیم

سرپرست و جمعی از مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با مدیرکل دیوان محاسبات دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،بیرامی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در دیدار با جعفری مدیرکل دیوان محاسبات استان گفت: با تمام قدرت و به شوق خدمتگزاری صادقانه و خالصانه و با سرلوحه قرار دادن تمامی ضوابط و قوانین آمده ایم و تلاش می کنیم با تعامل و همفکری خوب و مؤثر با مجموعه دیوان محاسبات، در مسیر قانونمند گام برداریم و خادمی شایسته برای مردم و نظام اسلامی در دولت عدالت محور و مردمی سیزدهم باشیم.

وی افزود: کار در ورزش که با سلامتی و نشاط روحی و جسمی آحاد جامعه در ارتباط مستقیم است و در حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای هم موجب عزت و غرور ملی می شود بسیار لذت بخش و در عین حال مهم و تاثیرگذار است و نیازمند تعامل و بهره گیری از فکر های نو و بدیع و سازنده است.

سجاد بیرامی در خاتمه گفت: از امسال هم به دنبال حرکت در مسیر افزایش سرانه ورزشی استان و هم توسعه همه جانبه ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی و بخصوص تحقق شعار سال در حوزه تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین هستیم.

جعفری مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان غربی: ورزش منبع سرشار روحیه و انرژی و بزرگترین سرمایه انسان در دستیابی به سلامتی و نشاط است و چه خوب است که با جوانان هم، بال دیگر ارزشمند خدمتی شماست.