با تجلیل از برگزیدگان؛

مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور مسئولین استانی، چهره های مذهبی و فرهنگی و برگزیدگان این جشنواره، ۳۱ فروردین ماه در آذربایجان‌غربی برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، با حضور مسئولین استانی، چهره های مذهبی و فرهنگی و برگزیدگان این جشنواره کتابخوانی روز چهارشنبه، ۳۱ فروردین ماه در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی استان با معرفی و تجلیل از برگزیدگان برگزار می‌شود.

یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا علیه‌السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع)، با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی(عج) برگزار شد.

در یازدهمین دوره این جشنواره در کنار رشته های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه ای و داستانک نویسی، رشته های شعرسرایی، پویش «برای امام زمانم» و قصه گویی اضافه شده بود؛ برای جلب مشارکت بیش از پیش ناشران و کتابداران دو بخش حمایت از چاپ و انتشار منابع برتر و نیز مروجان فرهنگ رضوی نیز در نظر گرفته شده بود.

با اتمام زمان جشنواره و داوری آثار و انتخاب برگزیدگان، آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور مسئولین استانی، چهره های مذهبی و فرهنگی و برگزیدگان این رویداد مهم فرهنگی، روز چهارشنبه ۳۱ فروردین ماه  از ساعت ۱۱ الی ۱۳  در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی استان آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد.

گفتنی است این آیین بصورت زنده در بستر اسکای روم  پخش خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از پیوند زیر و با انتخاب گزینه میهمان در این آیین شرکت کنند: