خدمات دهی رایگان اتوبوسهای شهری به نمازگزاران روز عید فطر

مدیر کل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه از تخصیص ۴٠ دستگاه اتوبوس شهری به نمازگزاران روز عید فطر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، ناصر سعیدآبادی مدیر کل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه با اعلام این خبر افزود: برابر دستور شهردار ارومیه، حسین مهدیزاده مهدیزاده و در راستای رفاه حال و جهت سهولت در ایاب و ذهاب نمازگزاران محترم به مصلی امام خمینی (ره) تعداد ۴٠ دستگاه اتوبوس شهری تخصیص یافته است.

ایشان افزودند: این اتوبوسها که توسط بنرها و نوشتارهای نصب شده به شیشه اتوبوسها مشخص گردیده اند از ساعت ۵:٣٠ صبح روز عید فطر از مناطق مختلف شهر شهروندان محترم را به مصلی امام خمینی (ره) انتقال و پس از پایان نماز مجددا در امتداد خیابان رسالت و خروجی مصلی مستقر و براساس مسیرهای مشخص شده به نمازگزاران عزیز سرویس دهی خواهند نمود.

سعیدآبادی در ادامه یادآور شد: طبق دستور شهردار محترم خدمات اتوبوسهای ویژه تخصیصی کاملا رایگان خواهد بود و هزینه ای بابت ایاب و ذهاب ازنمازگزاران اخذ نخواهد شد و ضمنا دو دستگاه خودروی گشت بازرسی سازمان در محل استقرار اتوبوسها مستقر و ضمن نظارت بر خدمات دهی مناسب و مطلوب اتوبوسها به نمازگزاران عزیز جوابگوی مشکلات مطروحه شهروندان محترم خواهند بود.

وی از شهروندان عزیز درخواست نمود در صورت کمبود اتوبوس برای هر مسیر و یا هر گونه مشکل در ایاب و ذهاب نمازگزاران روز عید فطر حتما مراتب را سریعا به شماره ١٣٧ سامانه مدیریت شهری گزارش تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل و افزایش اتوبوس اقدام لازم صورت پذیرد.