هدایت دانش آموزان برای دستیابی به حیات طیبه مهمترین هدف آموزش و پرورش است

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تقدیر از معلمان یک ضرورت است چرا که شغل معلمی هدایت کننده دانش آموزان به سمت دستیابی به حیات طیبه که مهمترین هدف این نهاد است می باشد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، جواد جنگی گفت: برنامه ریزی در جهت احیای جایگاه شایسته معلمان در هفته بزرگداشت مقام معلم لازم است بیشتر مورد توجه باشد.

وی با اشاره به برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم در استان گفت: تجلیل از معلمان نمونه استانی منطقه ای، دیدار با شهدای فرهنگی، آیین عطر افشانی مزار شهدا، رونمایی از تندیس سی و هشتمین جشنواره گرامیداشت مقام معلم، دیدار با امام جمعه محترم و حضور در نماز جمعه، دایر کردن میز خدمت و برگزاری پیاده روی فرهنگیان و دوره ضمن خدمت برای همکاران در زمینه اشنایی با اهداف آیت اله مطهری در طول این هفته اجرا خواهد شد.

جنگی با اشاره به فداکاری معلمان در ایام کرونا اضافه کرد: کتابهای درسی به صورت سامانه ای ثبت می شود و لازم است تا خانواده ها به موقع کتابهای درسی را ثبت کنند تا در مهرماه دانش آموزی بدون کتاب نباشد.

وی با بیان اینکه هیچ اآموزشی جای آموزش حضوری را برای دانش آموزان پر نمی کند گفت: معلمان با تلاش خود به صورت شبانه روزی در پی اآموزش کودکان و نوجوانان بودند.

جنگی گفت: از بهمن ماه ستاد بررسی آثار سو کرونا در استان تشکیل شده است تا راهکار های لازم جهت کاهش این آثار سو ارایه شود و هم اکنون این برنامه ها در راستای برقراری عدالت آموزشی اجرا می شود.