افزایش راندمان تولید از مهمترین سیاست های کاری در کارخانجات تولیدی شن، ماسه و آسفالت است

رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه گفت: افزایش راندمان تولیدات و بهره وری از امکانات و منابع موجود مهمترین سیاست کاری این سازمان است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، علی معصومی با اشاره به دستورات و رهنمود های ارزنده شهردار ارومیه مبنی بر ضرورت توسعه و تجهیز کارخانجات شن، ماسه و آسفالت بیان کرد: این سازمان با رویکرد بهره وری بیشتر از امکانات موجود با ارائه طرح و برنامه ریزی توانسته است در این کارخانه راندمان استحصال مصالح در سطح و حجم تولیدات مصالح را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه افزایش راندمان کاری و کیفیت مصالح تولیدی در این مجموعه مطابق با استاندارد های ملی جهت ارتقاء بهره وری در کارخانجات تولیدی است افزود: کارکنان این مجموعه به عنوان بازوی اصلی در کلیه فرآیندهای منتهی به تولید شن، ماسه وآسفالت ایفا نقش می کنند و حضور شبانه روزی آن ها در این سازمان ستودنی است.

معصومی در ادامه افزود: پس از بررسی و ارزیابی متدها و رویه های مختلف جهت بهبود و افزایش ظرفیت تولید با بهره مندی از یک سیستم و یک فرآیند مناسب طرح ریزی شده و نقش پرسنل فنی در مدیریت تجهیزات توانسته ایم با احداث چندین فاز جدید تولید انواع مصالح با کیفیت در این مجموعه را بدست آوریم.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در خاتمه از تلاشهای شبانه روزی کارکنان و همچنین نوسازی و تجهیز معادن تپوک در جهت خودکفایی در تولید مصالح با کیفیت، قدردانی و تشکر کرد.