فرماندار خوی

پرورش فکری کودکان از اولویت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است

فرماندار شهرستان خوی در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، پرورش افکار کودکان و نوجوانان را از دغدغه‌های اصلی حاکمیت عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، ذبیح الله کاظمی رسالت کانون را با توجه به اهمیت فرهنگ از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسیار خطیر و حساس ذکر کرد و گفت: نقش فرهنگ در ساختن جامعه، چشمگیر و غیر قابل انکار است.

وی توسعه‌ی مراکز ثابت و راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار روستایی و شهری را در خوی و قطور با توجه به تراکم جمعیتی این شهرستان بسیار ضروری دانست و بر حمایت همه‌جانبه‌ی فرمانداری خوی از این طرح‌ها تأکید کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به رسالت اصلی و کتاب محور کانون در کشف و پرورش استعدادهای فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان، کانون خوی را از مراکز موفق استان در زمینه‌ی جذب اعضا عنوان کرد.

زهرا آب‌سوران، حمایت مسئولان استانی و شهرستانی را لازمه‌ی تحقق اهداف و پیشبرد برنامه‌های بلند مدت فرهنگی ذکر کرد.

در پایان این دیدار از سما حسین‌نژاد عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوی که جایزه اول و دیپلم افتخار بخش بین‌الملل بیستمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست کودکان جی کیو ای (JQA) کشور ژاپن در سال ۲۰۱۹ را کسب کرده بود تجلیل و قدردانی شد.