روحیه جهادی رمز حل مشکلات اقتصادی

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی: تقویت روحیه جهادی و انقلابی بهترین راه برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: اگر امروز می خواهیم کشورمان را نجات دهیم باید روحیه ای که در دهه ۶۰ باعث آزادسازی خرمشهر شد را در جامعه نهادینه کنیم.

ابراهیمی در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: همه عملیات ها و وقایع دفاع مقدس باید به نسل جوان تبیین شده تا بدانند چه رشادت هایی در طول هشت سال دفاع مقدس صورت گرفته است.

وی به رسالت رسانه ملی در تبیین فرهنگ دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: باید صداوسیما و سایر رسانه ها با بهره گیری از فضای مجازی در تولید محتوا بیشتر تلاش کنند.

سرهنگ وحیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی نیز در این جلسه شعار امسال روز سوم خرداد را “ما مقاوم هستیم” اعلام کرد و افزود: برگزاری صبحگاه مشترک، نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس، نشست های سیاسی و مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های اجرایی شاخص استان در سوم خرداد است.

در این جلسه روسای کمیته های هفت گانه دفاع مقدس استان به تشریح برنامه خود در سالروز سوم خرداد پرداختند.

سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در سال ۱۳۶۱ بوده که این روز در تقویم کشورمان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است.