نگاره های رنگی «ناصر دانشور» در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان‌غربی به نمایش گذاشته شدند

نگاره های رنگی «ناصر دانشور» از ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری به مدت شش روز در قالب نمایشگاه «هارمونی» در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی به نمایش گذاشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، در این در این نمایشگاه که تا پنجم خرداد سال جاری دایر می باشد تعداد ۳۵ تابلوی نقاشی با تکنیک «رنگ و روغن» با موضوع های مختلف از جمله طبیعت، پرتره، حوادث محیطی و مسائل اجتماعی از این هنرمند با نمایشگاه گردانی «حامد مهدی خانی» در معرض دید عموم قرار گرفته است.

«ناصر دانشور» متولد سال ۱۳۶۰ شمسی در شهرستان اشنویه استان آذربایجان غربی است که طراحی و نقاشی را از ۱۲ سالگی آغاز کرده است.

عضویت در موسسه توسعه هنرهای تجسمی ایران، داوری جشنواره نوجوانان غرب استان آذربایجان غربی، سرپرست داوری جشنواره کشوری یادمان نقاشی جهان پهلوان سیامند رحمان در کنار منتخب ۱۰ اثر برتر جشنواره نقاشی ژاپن در سال ۲۰۲۰ میلادی و ثبت و نصب دائمی سه اثر در موزه و نمایشگاه دائمی سهراب سپهری و فروغ فرخزاد در کشور آمریکا بخشی از فعالیت‌ها و دستاوردهای ناصر دانشور در طول حیات هنری وی می باشد.

«هارمونی» نوزدهمین فعالیت نمایشگاهی ناصر دانشور از سال ۱۳۷۹ شمسی است که به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی در نگارخانه حوزه هنری استان برگزار می شود.