هدف از برپایی میز ارتباطات مردمی کاهش فاصله بین مسئولان و مردم و تسریع در رفع مشکلات آنان است

مدیر کل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی گفت: تلاش همکاران ما در برپایی میز خدمت کوتاه شدن پاسخگویی به درخواست های مردمی مرتبط با وظایف و مأموریت های این وزارتخانه و تسریع در حل مشکلات مردم است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سعید جلالی نیا با حضور در استودیو کشاورز آذربایجان غربی به ارائه گزارشی از روند پاسخگویی به مشکلات مراجعین و ارزیابی درخواست های مردمی در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی همزمان با برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی در سفر ریاست جمهوری و هیات همراه به این استان پرداخت.

جلالی نیا افزود: میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی در راستای اجرای اهداف و برنامه‌های دولت مردمی، به مدت دو روز در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه،۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر، در محل سالن آمفی تئاترساختمان شماره دو سازمان جهاد کشاورزی استان جهت پاسخگویی به مشکلات کشاورزان و عموم مردم استان دایر بود.

وی میزان مراجعات مردمی به میز ارتباطات مردمی را بیش از ۵۰۰ مراجعه برشمرد و گفت: در طی این دور روز برای همه درخواست ها جلسه کارشناسی استانی و ستادی در جهت رفع مشکلات مراجعین تشکیل شد.

وی اظهارکرد: بیشترین درخواست ها در خصوص مباحث مربوط به توزیع عادلانه یارانه ها، تامین منابع مالی برای خرید مازاد تولیدات کشاورزی مخصوصا گوشت مرغ، توزیع نهاده ها بین دام های عشایری، مشکلات مربوط به امور اراضی و منابع طبیعی و جذب نیروی انسانی بود که پاسخگویی به درخواست ها در حال پیگیری است.

مدیر کل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی اذعان داشت: در این مراجعات که متقاضیان با تنظیم نامه و مکتوب کردن تقاضاهای خود، به مسئولان مراجعه می کنند، به مراجع مرتبط در سازمان و یا ادارات دیگر ارجاع داده می شوند تا با اخذ موافقت ها و دستورات، مسیر درخواست خود را هموارتر کرده باشند.

جلالی نیا تاکید کرد: هدف از راه اندازی میزهای ارتباطات مردمی در سفر ریاست جمهوری و وزرا به استانها بر این است که فاصله بین مسئولان کشوری و مردم در استانها به حداقل ترین حد ممکن کاهش یابد.