ارائه راهکار برای حل مشکلات ۱۰ واحد تولیدی صنعتی در آذربایجان غربی

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به اینکه چند سال متوالی تأکید مقام معظم رهبری در نامگذاری و شعار سال در راستای حمایت از تولید داخل است لذا تلاش تمام دستگاه های ذیربط برای رفع موانع و مشکلات موجود در واحدهای تولیدی صنعتی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، عبدالحمید سرتیپی گفت: عبدالحمید سرتیپی گفت: امروزه که کشور درگیر جنگ اقتصادی است فعالان اقتصادی، تولید کنندگان، تجار و اصناف در خط مقدم این میدان هستند دولت هم در کنار فعالان اقتصادی در جهت رفع موانع و مشکلات موجود و رسیدن واحدهای صنعتی و تولیدی به حداکثر تولید و فروش تمام توان خود را بکار خواهد گرفت.

سرتیپی تصریح کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در راستای مرتفع ساختن و حل مشکلات واحد های تولیدی صنعتی برگزار می گردد و مصوبات این کارگروه برای تمام دستگاه های اجرایی، مالی و بانکی لازم الاجرا است؛ برای رسیدن به وضع مطلوب تولید و اشتغالزایی در کشور باید همه دستگاه های ذیربط با تمام توان پای کار بیایند.

در این جلسه مشکلات ۱۰ واحد صنعتی و تولیدی که در موانع این واحدها در بازدید مقام عالی استان در یکشنبه های تولید عارضه یابی شده بود با حضور ادارات و دستگاه های مربوطه مورد بررسی قرار گرفت و در راستای حل مشکلات تصمیمات مثبتی از سوی مسئولان امر اتخاذ گردید.

برابر اظهار مدیران واحدهای تولیدی که در این جلسه به بیان مشکلات خود پرداختند؛ عمدتا در امور بانکی، تأمین مواد اولیه و مالیاتی دچار مشکلات عدیده ای هستند.