ارومیه میزبان چهار لاله گمنام دفاع مقدس

مراسم هماهنگی استقبال از 4 شهیدگمنام دفاع مقدس در فرمانداری شهرستان ارومیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، در این جلسه که به ریاست غلامحسین عماری فرماندار شهرستان ارومیه در سالن شهید سلیمانی فرمانداری و با حضور سرهنگ عیوضلو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه و جمعی از مسئولین ادارات و دستگاههای اجرایی برگزار شد؛ آخرین اقدامات برای برگزاری با شکوه مراسم استقبال ،حضور و تشییع و تدفین ۴ لاله گلگون مهمان شهر ارومیه بررسی شد.

فرماندار ارومیه در این جلسه با تاکید بر اهمیت حفظ مقام و جایگاه شهیدان در همه ایام سال؛ شهیدان را میزبان خواند و افزود: در حقیقت ما میهمان این شهدای گرانقدر هستیم و از ثمره خون این عزیزان است که امروز ایران اسلامی به این جایگاه و عظمت دست یافته، لذا وظیفه همه ما پاسداشت حماسه و ایثار و رشادت این عزیزان در همه ایام سال و به انحای مختلف است.

سرهنگ عیوضلو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه نیز در این جلسه ضمن برشمردن جایگاه شهدا در نزد آحاد جامعه ،حفظ یاد و خاطره شهدا را وظیفه ای خطیر برشمرد.

گفتنی است برنامه های استقبال از این شهیدان از ساعت ۱۰صبح روز سه شنبه ۲۱ آذر از مسجد فرودگاه ارومیه با مراسم زیارت عاشورا آغاز خواهد شد .

۴ شهید گمنام اخیر همگی زیر ۲۳ سال بوده و از شهدای تفحص شده در مناطق عملیاتی جنوب کشور هستند.

یکشنبه هفته آینده مراسم تشییع و تدفین این عزیزان در ارومیه با حضور و مشارکت امت شهید پرور در این شهر برگزار خواهد شد و از این چهار شهید بزرگوار سه شهید در ارومیه و یک شهید نیز در شهر پلدشت تدفین خواهند شد.

مراسم روزانه از استقبال تا تشییع و تدفین این شهدا به تفصیل همه روزه از طریق رسانه اطلاع رسانی خواهد شد.