بیمه آتیه سازان حافظ در یک نگاه / اجرای کامل خدمات غیر حضوری در بیمه آتیه سازان حافظ

مدیر شعبه بیمه آتیه سازان حافظ در آذربایجان غربی  از اجرایی شدن  کامل خدمات غیر حضوری و الکترونیک در این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری قارتال نیوز، حمید عزیزی اصل در نشست خبری که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، با بیان این نکته که بیمه آتیه سازان حافظ به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای بیمه گر، خدمات بسیار متنوعی را به بیمه شدگان تحت پوشش خود ارائه می‌دهد که در این راستا رسانه‌ها نقش مؤثری در تبیین آخرین دستاوردها و خدمات قابل ارائه این شرکت بیمه می‌توانند ایفا کنند.

مدیر شعبه بیمه آتیه‌سازان حافظ آذربایجان غربی، ادامه داد: در مجموع هدف از ارتباط با رسانه ها بهره مندی از توان این مجموعه در اطلاع رسانی و آگاه نمودن آحاد جامعه از خدمات متنوع قابل ارائه از سوی این شرکت است.

به گفته عزیزی اصل، بیمه آتیه سازان حافظ به عنوان تخصصی ترین و بزرگترین شرکت بیمه درمان کشور است.

وی با بیان اینکه بیمه آتیه سازان حافظ، به عنوان تنها شرکت بیمه ای است که بصورت انحصاری در امر پوشش بیمه درمان تکمیلی، فعالیت می کند، دارای سابقه ای بیش از دو دهه می باشد که همسو با سیاست گذاری کلان سازمان بیمه سلامت ایران در جهت کاهش هزینه های مازاد  درمان جهت تقلیل هزینه های درمان اقشار جامعه، این شرکت به عنوان کارگزار رسمی آن سازمان و با هدف ارتقاء سطح سلامت جامعه ادای وظیفه می کند.

عزیزی اصل ادامه داد: کمک به اصلاح ساختار نظام سلامت کشور، با پوشش بالغ بر ۸ میلیون نفر بیمه شده در حوزه بیمه های درمان تکمیلی از جمله افتخارات این شرکت است و به عنوان تخصصی ترین و بزرگترین شرکت بیمه درمان کشورشناخته می شود.

وی با تاکید بر رویکرد حمایتی این مجموعه از اقشار مختلف مردم تصریح کرد: با وجود رشد سنواتی هزینه ها در بخش های دولتی و خصوصی سعی شده تا  با طراحی مناسب و با کیفیت و مدیریت بر منابع و مصارف، خدمات را کاملاً منطبق با هزینه های بیمه گذار و به درخواست ایشان تغییر دهیم.

عزیزی اصل، به مزیت های رقابتی این شرکت اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات بدون سقف،پرداخت هزینه های درمان بین ۱۰الی ۳۰روز  فعال بودن بیش از ۲۱ دفتر نمایندگی در استان، و عقد قرارداد با بیش از ۸ هزار  مرکز درمانی طرف قرارداد  در کشور و ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین از جمله مزیتهای این شرکت است.

مدیر شعبه بیمه آتیه سازان حافظ در آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه حدود ۸ میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ قرار دارند، گفت: از این تعداد، ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی بوده که در کشور تحت پوشش این بیمه هستند و از این تعداد ۱۰۰هزار نفر بازنشسته، به آذربایجان غربی اختصاص دارد.

عزیزی اصل افزود: در میان شرکتهای بیمه ای که در رشته های مختلف در کشور فعالیت دارند، شرکت آتیه سازان حافظ با توجه به تخصص در حوزه درمان و وابسته بودن به بیمه سلامت که متولی اصلی بیمه درمان در کشور می باشد کاملا به شکل تخصصی در این بخش  فعالیت کند.

مدیر شعبه بیمه آتیه سازان آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه در سیستم خدمات آتیه‌سازان شاهد حذف کاغذ هستیم گفت: به منظور تسریع در خدمات‌رسانی سهل تر اپلیکیشن موبایل طراحی شده که کاربران می توانند از طریق این نرم‌افزار اسناد خود را بارگذاری کنند و دیگر نیازی به مراجعات حضوری در دفاتر نمایندگی نیست.

عزیزی اصل با اشاره به اجرایی شدن کامل خدمات الکترونیکی در مراکز درمانی طرف قرارداد در بخش سرپایی  کلا ” رسیدگی به شکل الکترونیکی بوده و رد و بدل شدن کاغذ حذف گردیده است و در سال جاری این شکل رسیدگی در بخش بستری نیز صورت خواهد گرفت  .