اقدام تروریستی در جنوب شرق کشور نشانه ترس دشمن از انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: اقدام تروریستی در جنوب شرق کشور و به شهادت رساندن ۱۱ افسر پلیس نشانه ترس بی‌پایان دشمن از انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: ما مدیون این شهیدان و جانبازان هستیم که امنیت، آسایش و رفاه جامعه را تامین می‌کنند تا ضد انقلاب و تروریست‌ها از جامعه شهری دور باشند.

ایشان با اشاره به ۶دی سالروز وفات حضرت ام البنین (ع) اظهار کرد: در چنین روزی از مادران و همسران شهدا باید تجلیل و شان و شوکت آنان که ایثارگری شان الگوی همه مردم به شمار می رود، در جامعه یادآوری شود.

وی ادامه داد: باید همیشه از مادران و همسران شهدا که ایثار و از خودگذشتگی زیادی را در راه دفاع از کیان اسلامی انجام داده اند، قدردانی کرده و سر تعظیم در مقابل آنان فرود آوریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری مراسم‌ ویژه ایام فاطمیه در استان اضافه کرد: امسال مواکب و روضه‌های خانگی بیش از سال‌های گذشته برپا بود چراکه بیماری کووید ۱۹ در سال‌های گذشته مانعی در برگزاری اجتماع این مراسم بزرگ و معنوی بود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تاکید بر لزوم اظهار ادب و ارادت خدمت ائمه اطهار و اهل بیت (ع) گفت: این امر زمینه ساز اعتلای فرهنگی جامعه می شود.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) افزود: حضرت عیسی، پیامبری جهادی و معصوم است و مسلمانان به ایشان معتقد و ارادت دارند چرا که از جانب خدا هدایت مردم را عهده دار شده است.

وی همچنین با اشاره به پنجم دی سالروز تاسیس حفاظت امنیت پرواز توسط امام خمینی (ره) در نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه کرد: در اوایل انقلاب اسلامی هواپیمایی از ایران ربوده می‌شد که این موضوع برای کشور یک خسارت بزرگ محسوب می‌شد اما با تاسیس این نهاد دیگر شاهد حوادث ناگوار در این خصوص نیستیم.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: نیروهای امنیت پرواز افرادی خستگی ناپذیر هستند که با مجاهدت شبانه روزی خود امنیت تمامی پروازهای جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارند.