کشف انبار دپوی سیگار و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در سردشت

فرمانده انتظامی سردشت از كشف سیگار و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش 5میلیارد و 500 میلیون ریال در بازرسی از يك انبار در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سرهنگ “زین العابدین آقاپور”  در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی نسبت به دپوی سیگار و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در انباری در شهرستان سردشت اقدام کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و پس از شناسایی این انبار با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، تعداد ۷۱ هزار نخ انواع سیگار خارجی، ۲هزار و ۸۴۲ عدد انواع لوازم آرایشی، تعداد ۲۶ جفت انواع کفش زنانه، یکدستگاه فیوز برق صنعتی به مارک و ۲۱ عدد دماسنج دکوری قاچاق کشف و ضبط کردند.

آقاپور با بیان اینکه ارزش کالای کشف شده ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، بیان داشت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به همراه اقلام کشف شده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی سردشت در پایان از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.