جابجایی تاسیسات فاضلاب در محل احداث تقاطع غیر همسطح در ارومیه

معاون بهره بردرای و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، از اجرای عملیات جابجایی تاسیسات فاضلاب در محل احداث تقاطع غیر همسطح شورا – شهید بهشتی ارومیه، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،  احیا جاهدی با اعلام اینکه نظر به هماهنگی‌های قبلی انجام شده با معاونت فنی و امور زیربنائی شهرداری ارومیه، عملیات جابجایی تاسیسات فاضلاب در محدوده ساختگاه احداث تقاطع غیر همسطح بلوار شورا و خیابان شهید بهشتی آغاز شد، اظهار داشت: این عملیات شامل حدود ۱۷۰ متر لوله ۲۰۰ پلی اتیلن ویژه فاضلاب و آدم رو‌های مربوطه است.

وی هزینه اجرایی این عملیات را بالغ بر سه میلیارد  ریال اعلام کرد و افزود: این میزان اعتبار در راستای تبصره ۲ ماده ۲ قانون درآمد پایدار برای شهرداری‌ها توسط شرکت آب و فاضلاب هزینه خواهد شد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با قدردانی از مجموعه شهرداری ارومیه، ابراز امیدواری کرد شهرداری  بمنظور ایجاد شتاب و انسجام بخشی پروژه‌ های خدمات رسانی به مردم  در حوزه آب و فاضلاب در ارائه مجوز‌ها و ترمیم نوار‌ های حفاری شده، بیش از پیش با این شرکت تعامل و همکاری نماید.