جریمه سنگین جایگاه سوخت متخلف در خوی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت بیش از پنج میلیارد ریالی یکی از جایگاههای سوخت شهرستان خوی برای فروش غیرمجاز 10 هزار و 815 لیتر بنزین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: پرونده یکی از جایگاههای سوخت برای فروش غیر مجاز ۱۰ هزار و ۸۱۵ لیتر بنزین به ارزش ۲ میلیارد و ۸۳۹ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان خوی رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مجوزهای قانونی تخلف انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران شرکت نفت ناحیه شهرستان خوی گزارش تخلف را در بازرسی از یک جایگاه سوخت کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.